Často kladené otázky
Otázka: Kdy bude moje objednávka odeslána?
Odpověď: Objednávky jsou v pracovní dny obvykle zpracovány do 24 hodin od přijetí, pokud není v popisu produktu nebo v potvrzovacím e-mailu uvedeno jinak.
Otázka: Za jak dlouho moje objednávka dorazí?
Odpověď: Objednávky v rámci EU jsou obvykle doručeny během 1–5 pracovních dnů od odeslání. Objednávky mimo EU jsou obvykle doručeny do 6 pracovních dnů od odeslání. Občas se stává, že se mezinárodní objednávky zdrží na celnici, což způsobí prodloužení doby doručení. Pokud požadujete rychlejší doručení, kontaktujte nás prosím zde.
Otázka: Kolik stojí doprava?
Odpověď: U každé objednávky účtujeme standardní cenu 20 eur (standardní doprava) nebo 30 eur (expresní doprava).
Otázka: Jakým způsobem odešlete mé zboží?
Odpověď: Všechny standardní objednávky do 50 kg doručuje společnost UPS nebo TNT. U všech zásilek je k dispozici možnost sledování a vyhledání.
Otázka: Může mou objednávku vyzvednout můj vlastní přepravce?
Odpověď: Ve zvláštních případech lze zakoupené zboží vyzvednout přímo v našem skladu. Pro další informace nás prosím kontaktujte zde.
Otázka: Dostanu fakturu?
Odpověď: Ano, všechny objednávky zahrnují fakturu. Po odeslání objednávky vám bude faktura zaslána spolu s číslem pro sledování zásilky. Pokud potřebujete zaslat fakturu, kontaktujte nás prosím zde.
Otázka: Jsem společnost, která je plátcem DPH. Musím platit daň?
Odpověď: Pokud jste společnost, která je plátcem DPH, se sídlem v členském státě EU, jste od DPH osvobozeni. Při objednávce budete vyzváni k zadání svého DIČ. Případně lze k nákupu přiložit doklady o DPH a úpravu provést ručně. Máte-li jakékoli dotazy týkající se osvobození od DPH, kontaktujte nás prosím zde.
Otázka: Mohu si objednávku nechat zaslat na jinou dodací adresu, než je moje fakturační adresa?
Odpověď: Vždy si můžete zvolit jinou adresu. Pokud toho potřebujete využít, nezapomeňte v objednávce uvést požadovanou dodací adresu.
Otázka: Mohu si objednávku nechat zaslat na jinou dodací adresu, než je moje fakturační adresa?
Odpověď: Pokud se na vašem výrobku v rámci dané záruční doby vyskytne závada, kontaktujte nás prosím zde.
Poté co obdržíme oznámení o vadném produktu, obdržíte e-mailem číslo RMA (Return Merchandise Authorization) a pokyny k přepravě. Formulář RMA musí být vrácen spolu se zbožím a číslo RMA musí být jasně uvedeno na obalu vráceného zboží. Po schválení reklamace vám bude zaslán podobný výrobek (bez závad). Pokud nebudeme schopni zajistit výměnu produktu, bude vám vrácena vámi uhrazená platba.
Otázka: Nakupuji za více než 25 000 eur ročně. Mohu dostat zvláštní nabídku?
Odpověď: Ano, s firemními klienty, kteří nakupují za více než 25 000 eur ročně, rádi uzavřeme zvláštní dohodu o slevě. Pro další informace nás kontaktujte zde.
Otázka: Poptávám více produktů od společnosti Kimbrer Computer. Mohu dostat cenovou nabídku?
Odpověď: U velkých objednávek můžeme připravit cenovou nabídku. Kontaktujte nás prosím zde. Na všechny požadavky se snažíme reagovat do několika hodin. Můžete se na nás také obrátit telefonicky na čísle +45 72 440 277.
Otázka: Sháním produkt, který není na webu kimbrer.com uvedený. Dokážete dodat i produkty, které nejsou uvedené na webových stránkách?
Odpověď: Rozhodně! Zašlete svou poptávku sem a my zjistíme, jestli váš produkt budeme schopni dodat za požadovanou cenu. Na naše stránky neustále přidáváme nové produkty, proto je prosím často kontrolujte, abyste se obeznámili s naší aktuální nabídkou.