KDO JSME?
Společnost Kimbrer Computer byla založena v roce 1995 s jasnou vizí poskytovat zákazníkům dokonalé služby v oblasti údržby a optimalizace podnikového IT zázemí. Od té doby se rozrostla v důvěryhodného globálního dodavatele nového a repasovaného hardwaru a produktů na konci životnosti.
Již více než dvě desetiletí pomáhá firmám po celém světě plnit jejich požadavky a očekávání týkající se rychlé, škálovatelné a cenově dostupné IT infrastruktury. Dnes poskytujeme služby zákazníkům z více než 80 zemí a nabízíme širokou škálu serverů, úložišť a síťových zařízení od předních výrobců, jako jsou IBM, Lenovo, Dell, EMC, HP, NetApp, Hitachi, Cisco, Supermicro a další.
Díky našim rozsáhlým odborným znalostem v oblasti náhradních dílů na konci životnosti, řešení na míru či technické podpory dokážeme svým zákazníkům pomoct upevnit jejich podnikání a provést je složitým, rychle se měnícím a dynamickým prostředím technologií.
Po celou dobu naší existence spojujeme naše hluboké znalosti, odborné zkušenosti a nadšení s globální sítí důvěryhodných zdrojů, a tak dokážeme poskytovat flexibilní, cenově dostupná řešení s přidanou hodnotou, která podnikům umožňují udržovat a zlepšovat výkon jejich IT infrastruktury a dosahovat vyšší návratnosti investic. Od doby našeho vzniku jsme ušli dlouhou cestu, ale naše ambice zůstává nezměněná – pomáhat firmám po celém světě dosahovat jejich cílů prostřednictvím IT. Váš úspěch je i naším úspěchem.
PROČ MY?
At Kimbrer Computer, we look for - and stand by - the quality of the products we stock and believe that great customer service is at the heart of the shopping experience. With our online shop which has been designed exactly from the idea of making it simple and smart to shop online, we offer a seamless and secure process for purchase, payment and delivery of your IT requirements. Given below is a list of some of the benefits and advantages of shopping online with Kimbrer Computer.
Profesionální logistika: Náš logistický tým sestává z vyškolených odborníků na rychlé a bezpečné doručení objednávek IT vybavení. Díky našim zkušenostem s globální logistikou nabízíme v závislosti na vašich potřebách různé možnosti přepravy. Můžete si být jistí, že najdeme řešení, které splní vaše požadavky: od běžných kurýrních služeb (UPS, FedEx, TNT, DHL) až po odeslání v den objednání a doručení do druhého dne.
Technická podpora: Naši certifikovaní interní technici a technologičtí specialisté vám rádi pomůžou se specifikacemi produktů, jejich kompatibilitou, aktualizacemi, konfigurací, instalací a řešením problémů. Pro více informací nám prosím napište.
Živé poradenství: V pracovní době od pondělí do čtvrtka od 8:30 do 16:30 (GMT+1) a v pátek od 8:30 do 15:30 (GMT+1) se s námi můžete spojit pomocí funkce živého poradenství. Stačí kliknout na ikonu chatu v pravém dolním rohu obrazovky a budete spojeni s jedním z našich poradců.